Det første fartøyet er straks klar for levering, det andre er under utrustning og skal leverast i mars neste år.

Gudmødre frå eigne rekker

Island Offshore valde denne gongen gudmødre frå eigne rekker. Linda Marie Vik fekk gleda av å være gudmor for bygg nr. 814, som fikk namnet "Island Condor", medan Laila Bjerke blei gudmor for bygg nr. 757, "Island Clipper".

Linda Marie og Laila er begge administrasjonssekretærar i reiarlaget.

- Dette er dei to siste skipa i denne serien som vi får levert frå Vard Brevik, og også denne gongen har vi gjort små justeringar på designet for å tilpasse oss marknaden.

Vard har som alltid gjort en flott jobb i byggingen avsøsterskipa, og nå ser vi frem til å få dei i arbeid. Det er også ekstra gledeleg å kunne nytte dei trufaste  medarbeidarane,  Linda Marie og Laila, til gudmødre denne gangen, seier administrerende direktør i Island Offshore, Håvard Ulstein.

Fleksible farty

Dei to offshore supplyfartøya er av Rolls-Royce UT 776 CD design, med ei lengde på 97 meter og ei breidde på 20 meter.

"Island Condor" har ei utvida innreiing med plass til 50 mann, og er førebudd for walk-to-work-arbeid innan vindmølleindustri og vedlikehold av plattformer. Videre er fartøyet utstyrt med mesanindekk for ROV.

"Island Clipper" vil ha kapasitet til 40 personer om bord.

Skipa vart kontrahert i mai og november 2013, og har en kontraktsverdi på ca. NOK 400 millioner per skip.