Rolls-Royce sin prosjektleiar om RRS «Sir David Attenborough»:

– Har mykje større betyding enn vi anar

Mange tilsette i Rolls-Royce Marine på Hareidlandet er involverte i arbeidet med det allereie verdskjende britiske forskingsskipet RRS «Sir David Attenborough», eller «Boaty McBoatface» som det kunne heitt.

Ein av mange: Lars Alv Haugen, her like framfor bygget Rolls-Royce Marine leiger i Hjørungavåg, er konsernet sin prosjektleiar på prestisjebygget RRS «Sir David Attenborough». Han fortel at han og mange andre ved avdelingane i Hjørungavåg og Ulsteinvik har vore delaktige i det viktige prosjektet. Foto: Ole-Ottar Karlsen Høgstavoll.  Foto: Ole-Ottar Høgstavoll

Nyhende

Det britiske polare forskingsskipet RRS «Sir David Attenborough» blei sjøsett ved skipsverftet Cammell Laird i Liverpool, England, laurdag for ei og ei halv veke sidan. Fartøyet er av Rolls-Royce-design, nærmare bestemt UT 851 PRV (Polar Research Vessel), og får truleg til slutt ein prislapp på rundt 230 millionar britiske pund (2,46 milliardar kroner). Rolls-Royce Marine signerte i januar 2016 ein kontrakt til ein verdi av 30 millionar britiske pund for design og utstyr til forskingsfartøyet, som når det er heilt ferdig skal eigast av Natural Environment Research Council (NERC) i Storbritannia. Dagens verdi på denne kontrakten kan sjølvsagt ha blitt noko større, alt ettersom kva for endringar som har blitt gjort i etterkant.

– Viktig prosjekt

Store delar av denne pakken er det avdelingane til Rolls-Royce i Hjørungavåg og Ulsteinvik som leverer. Vikebladet Vestposten møtte i førre veke mannen som er Rolls-Royce Marine sin prosjektleiar på RSS RRS «Sir David Attenborough» til ein prat på anlegget i Hjørungavåg. Lars Alv Haugen og mange av kollegaene hans har jobba utrøytteleg dei siste åra med dette storprosjektet. Haugen og fleire med han var til stades på verftet då båten fekk vatn under kjølen.