Island Offshore har signert kontrakt med Kawasaki Heavy Industries i Japan, ombygging av eit nytt stort offshorefartøy. Fartøyet vert heile 169 meter langt,og skal nyttast til subseaoperasjonar inkludert toppholsboring, med moglegheitfor omgjering til lett brønnintervensjon (LWI) seinare. Dette vert det størstefartøyet i Island Offshore sin flåte.

Det er Rolls-Royce sittdesignteam i Ulsteinvik som har designa fartøyet i tett samarbeid med rederiet,og designtypen har fått kjenneteiknet UT 777. Island Navigator som fartøyet skal heite, vert bygd etter MobileOffshore Unit- forskrifter, og vert difor for ei flyttbar innretning å rekne.

Optimal for subsea-operasjonar

- I designfasen har vi lagt vekt på utforming av skrog samt val av utstyr som vilgjere Island Navigator optimal forsubsea operasjonar. Island Offshore har snart ti års erfaring med liknandeinnretningar, og no går vi eit steg vidare og etablerer oss på marknaden fortoppholsboring, seier Håvard Ulstein, administrerande direktør i IslandOffshore.

Innebygd tårn

Det skreddarsydde designet erutstyrt med eit karakteristisk innebygd tårn som skal sikre eit trygt ogbehageleg arbeidsmiljø under operasjon i tøffe vermessige forhold i Nordsjøenog i nordområda. Fartøyet er også utstyrt med høgste klasse dynamisk posisjonering,innehar isklasse (ICE- 1B).

Finansieringa av prosjektet ersnart på plass, og forventa tidspunkt for leveranse er våren 2017.

Island Offshore har ei av verdas mest moderneoffshoreflåter, fordelt på plattformforsyningsfartøy, ankerhandteringsfartøy,brønnintervensjonsfartøy, subsea konstruksjonsfartøy ogbrønnstimuleringsfartøy.

30 fartøy i flåten

Når nybyggingsprogrammet er ferdig tel flåten30 fartøy.