Omstilling Havyard nyttar erfaringa frå teikning og bygging av offshoreskip til å teikne og bygge ferjer.
(Foto: Havyard)

Omstilling Havyard nyttar erfaringa frå teikning og bygging av offshoreskip til å teikne og bygge ferjer. Foto: Havyard

Frå offshoreskip til ferje-design

Etter å ha teikna og bygd offshoreskip i mange år, brukar verftet Havyard i Leirvik i Sogn no denne erfaringa til å designa ferjer. For første gong skal verftet levera fem ferjer som dei har teikna sjølve.

– Vi ser på det som ein veldig stor siger, seier konsernsjef Geir Johan Bakke i verftet til næringslivsavisa Sysla.no

Han fortel at konkurransen har vore svært hard, men meiner kompetansen dei har frå å designa og byggja offshoreskip har vore avgjerande for at dei greidde å hevda seg.

Dei fem el-ferjene er eit oppdrag for Fjord1. Tre av dei nye ferjene skal gå på strekninga Hareid-Sulesund og to på Magerholm-Sykkylven i Møre og Romsdal.

Også mange andre norske verft må prøva å omstilla seg etter nedturen i oljebransjen. Ifylgje Sysla var det berre 13 offshore-skip under bygging ved norske verft 10. mars i år. Til samanlikning utgjorde offshoreskip 78 prosent av ordrane for to år sidan. No gjeld dei fleste ordrane fiskebåtar, passasjerskip, brønnbåtar og ferjer.

Blir lest no
 

Meir å lese på Vikebladet Vestposten:
 

Kanskje kan det gå ein autonom båt inn til Ulsteinvik?

Rorbuer og bustader på Lyngneset

Hareid og Ulstein skal samarbeide om brannvern

Signerte kontrakten

Steinar Reiten, KrF om Runde Miljøsenter og maritim industri

-Bør samarbeide tettare